-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny Caddy i 2020
Norges nest mest solgte varebilmodell lanseres i ny drakt i februar 2020. Nå antyder Volkswagen hva vi har i vente.
Det er ikke lenge siden YrkesBil kunne vise spionbilder av det som angivelig er en ny generasjon Volkswagen Caddy, fotografert med full kamuflasje under vintertesting i Nord-Sverige.
Nå kommer Volkswagen med en liten førjulsgave, i form av designskisser der de bekrefter at en ny Caddy er på gang.
Akkurat hva som skal til for at det er snakk om et generasjonsskifte, og ikke bare en ansiktsløftning eller en stor oppgradering, kan sikkert diskuteres i det evinnelige.
Om vi har klart å telle riktig, er dagens versjon generasjon fire som ble lansert i 2010 og senere har fått en rekke ansiktsløft (seneste store i 2015), og det er rimelig å anta da at 2020-modellen skal defineres som femte generasjon Caddy.
Volkswagen lover i alle fall at «ikke en skrue er urørt» i forbindelse med fornyelsen, og de omtaler modellen som «hundre prosent ny».
Av skissene kan det se ut til at nye Caddy får en betydelig mer sporty fremtoning enn dagens modell, men det garanteres at dette ikke går på bekostning av nytteegenskapene som lastekapasitet og fleksibilitet.
Sportsligheten er trolig ikke vektlagt først og fremst for å tekkes nyttekjøretøykundene. Selv om Caddy i Norge er best kjent som grønnskiltet varebil, og kun selges i beskjedent antall som personbil, skal vi huske på at i mange andre markeder er personbilvarianten like stor i volum som Caddy Cargo.
En tydelig signatur på den nye modellen blir de slanke LED-lysene som rammer inn bakruten. LED-lys er det selvsagt også foran, hvor vi også kan se en noe mindre grill med en større Volkswagen-logo i.
Vi har ingen informasjon om drivlinjer eller andre tekniske detaljer foreløpig, men at det blir en elektrisk versjon må vi imidlertid ta for gitt.
I mellomtiden kommer dagens versjon i en ombygd versjon som elektriske ABT e-Caddy, og den norske importøren har sagt at denne skal lanseres i Norge i 2020.