-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Isuzu med kampanje på Tik Tok
Her er åpenbart en ny grense brutt, for dette har vakt oppsikt. Isuzu er den første som har brukt Tik Tok, eksklusivt, for å lansere en pickup.
Det var Isuzu i Storbritannia som tok dette grepet for å presentere en spesialutgave av D-Max V-Cross.
Steel Edition heter spesialmodellen, utstyrt med et omfattende utvalg ekstrautstyr, stort sett av den typen som er tøft og går på utseendet – og med en helt spesiell stål-grå farge.
Det viser seg visstnok at å bruke denne plattformen var vellykket. Stort engasjement på sosiale medier og det som kanskje overrasket mest var at selv en uke etter lanseringen var mer enn 50 prosent av de som var blitt oppmerksom på bilen over 35 år. Altså relevante i Isuzus demografi-sammenheng og overraskende for dem som tror at Tik Tok utelukkende er ungdomsfikset.
Lanseringskampanjen var blitt sett på 235.000 skjermer og Isuzu kunne måle 76 % vekst av følgere og 123 prosent flere gikk inn på hjemmesiden for å søke opp bilen.
Isuzus marketingsjef i Storbritannia, George Wallis, sier at for det første viser dette hvordan Isuzu fokuserer på innovasjon når det gjelder alt, fra produktutvikling til promosjon.
Og for det andre at: – det har vært fascinerende å kjøre denne kampanjen som en del av vårt arbeid for å nå ut til livsstil-markedet. Tik Tok-resultatet viser klart hvor stor interessen er for Steel, en svært brukbar pickup med en høy grad av komfort og spesielle finesser.
Og dermed må vel den britiske importøren endre noen av slagordene sine. For eksempel den om at «Isuzu bygger bare nyttebiler», eller denne: «Isuzu er for pickup-proffene».
Her er kampanjen på Tik Tok: https://www.tiktok.com/@isuzuuk