-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Norwegian Mobility Group AS:
Produktsjef
-
Toyota Haugesund AS:
Verkstedsleder
-
Birger N. Haug Oslo:
Nybilselger
-
Toyota Bilia AS:
Salgssjef
-
Continental Dekk Norge AS:
Key Account Manager
-
Mitt dekkhotell Røa AS:
Kundemottaker
-
Bertel O. Steen Innlandet AS, Lillehammer:
Bilmekaniker
-
Bolest AS:
Servicetekniker
-
Team Verksted AS:
Lakkerer
-
Møller Bil Fellesfunksjoner bruktbil, avd Oslo:
Innkjøper
-
Automateriell AS:
Servicetekniker i Oslo - Oslo Nord og Østfold
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Daglig leder
-
RSA BIL Oslo:
Selger nybil BYD
-
Birger N. Haug AS:
Teamleder mekanisk verksted
-
Billakkspesialisten AS:
Salgsrepresentant / Tekniker
-
Gundersen Bilservice A/S:
Biloppretter/ Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Proffmarked
-
Møller Bil Skadesenter Jessheim:
Bilskadereparatør
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef - Ryen
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Fornebu
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Ryen
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
Porsche Center Gardermoen:
Servicerådgiver
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Møller Bilskolen:
Instruktør
-
Møller Bil Orkdal:
Klargjører
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder Klargjøring
-
Werksta Norge:
Regionleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teknikere
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Polestar
-
Bilskadesenteret Telemark AS:
Billakkerer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
DC: ny tungbil-rekord
Verdens største produsent av de såkalte nyttekjøretøyer (er ikke de fleste nyttige?), Daimlerchrysler, ble enda verdens størstere i 2004. 712.000 enheter! Den gamle rekorden var fra 1999 og da kom man ikke lenger enn til 554.000 biler.
En stigning fra 501.000 i 2003 kommer selvfølgelig ikke bare av at man har åpnet et samlebånd til. I disse tallene ligger konsoliderte tall fra Fuso. Man overtok som kjent den fabrikken fra Volvos intensjoner i fjor, og nå har man overtatt den enda mer etter at Mitsubishi har gått med på å betale tyskerne 500 millioner euro i erstatning for en mange-års management-skandale - putte vekk opplysninger om fatale konstruksjonsfeil, i en stil som dessverre har vært typisk Mitsubishi i en periode. Som en del av denne erstatningen overfører Mitsubishi flere av sine Fuso-aksjer slik at DC nå eier 85 prosent av denne tidligere Mitsubishi tungbil-fabrikken.
Japanerne bidro med 118.100 biler, allikevel blir veksten hos tyskerne meget imponerende, 95.000 biler omtrent. Regnskapstallene blir først klare i midten av februar, men markedstallene gis det begrep om allerede nå. I Vest-Europa solgte man 274.400 biler, opp fra 249.500. NAFTA avtok 177.100 (134.200) og LatinAmerika 57.600 (40.200). Man er spesielt stolt av 2 år gamle Actros som stadig setter nye rekorder.
I fjor hadde man et driftsresultat på 855 millioner Euro. Det er visstnok ingen tvil om at man slår det resultatet nå. Det kan virke som om personbilfolket har noe å lære av tungbilsjef Andreas Renschler.