-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
PSA/Fiat med nytt felles prosjekt
Ingen flere samarbeidsprosjekter med noen for tiden, fikk vi høre fra PSA for ikke mange ukene siden. Nå har de underskrevet en avtale med Fiat om å bygge små varebiler i Tyrkia.
Sammen skal Fiat og Peugeot/Citroën utvikle og bygge en enkel og billig varebil. Den skal være klar for markedet i 2008 og den skal bygges hos Tofas i Tyrkia.
Tofas er en trofast Fiat-partner som allerede bygger blant annet Doblo der, med høy kvalitet og til en pris som gjør at Fiat virkelig kan tjene penger på den.
Den nye bilen, får vi vite, skal være svaret på et sterkt endret varebilmarked i Europa. Det går mot enklere, men smartere biler som ikke skal koste mye. Så vi snakker kompakt, fleksibel, attraktiv og billig. Den skal først og fremst levere glupe transportløsninger i urbane strøk. Det høres på en måte ut som en repetisjon av 107/C1, bare med en annen partner.
Det er Tofas som skal stå for hele arbeidet her, slik at innsatsen fra Paris og Torino skal koordineres derfra. Det høres ganske omfattende ut når vi også får vite at bilen skal bygges på en helt ny plattform.
Produksjonen skal skje lokalt, en ny fabrikk der det skal investeres 350 millioner Euro. Det er planlagt en ganske høy produksjonstakt, 135.000 biler pr. år. Hvert av merkene skal få en tredel av produksjonen.