-
Møller Bil Etterstad:
Markedssjef
-
Bilia Norge AS:
Periodisk kjøretøykontrollør, (PKK) BMW Drammen
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
DRIVE Mobility AS:
Daglig leder
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Oslo Vest:
Produksjonsleder
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Opplysningsrådet for Veitrafikken:
Administrerende direktør
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Bruktbilselger
-
Møller Bil Oslo Vest:
Garantisaksbehandler
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
BilXtra Skøyen as avd Drammen:
Faglært Bilmekaniker
-
Billakkspesialisten AS:
Salgsrepresentant / Tekniker
-
Berg Auto AS:
PKK-kontrollør i Bærum
-
Norwegian Mobility Group AS:
Markedsansvarlig
-
Møller Bil Skadesenter Bergen:
Bilskadereparatør, bilmekaniker, billakkerer
-
Birger N. Haug Oslo:
Nybilselger
-
Toyota Bilia AS:
Salgssjef
-
Continental Dekk Norge AS:
Key Account Manager
-
Mitt dekkhotell Røa AS:
Kundemottaker
-
Bolest AS:
Servicetekniker
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Volkswagen-ikon fyller 75 år
Den første Volkswagen Transporter-en, T1, ble produsert 8. mars 1950. Modellen har vært en viktig merkevarebygger for Volkswagen-konsernet. Nå vannes det litt ut med Ford-samarbeid.
I dag lever Volkswagen-ikonet videre i de tre produktlinjene Transporter/Caravelle, Multivan/California og ID. Buzz/ID. Buzz Cargo.
8. mars 1950 forlot den første Transporteren – eller T1 – produksjonslinjen i Wolfsburg.
Siden den gang har mer enn 12,5 millioner Volkswagen-busser fulgt etter – produsert i Hannover fra 1956.
Merkevarebygger
- Transporter har opparbeidet seg status som kult-kjøretøy i flere generasjoner, men samtidig løser den i moderne drakt jobben for håndverkere og bedrifter hver eneste dag, verden over, sier Eirik Irgens Kristoffersen, direktør for Volkswagen Nyttekjøretøy i Harald A. Møller AS.

Fra T1 til sjette generasjon T6.1, var én plattform grunnlaget for alle derivater – fra varebiler til campingbilikoner.
Siden den gang har bredden og fleksibiliteten utviklet seg videre, og i dag er Volkswagen ID. Buzz Cargo en moderne fullelektrisk utgave med tydelige linjer tilbake til mars 1950.

Syvende generasjon Volkswagen Transporter fikk sin verdenspremiere i Hannover i september i fjor, og interessen er stor i markedet for denne kjente merkevaren.
Samarbeid med Ford
Nye Transporter er utviklet i tett samarbeid med Ford og bilen er teknisk sett den samme som Ford Transit Custom. Begge modellene produseres ved Fords fabrikk i Tyrkia.
Nye Transporter vil tilbys i flere utstyrsversjoner og har en fra-pris på 523.900 kroner eks. MVA, levert i Oslo.