-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Flere elektriske varebiler fra PSA
Nå er det de minste varebilene som står for tur: Peugeot e-Partner, Citroën ë-Berlingo og Opel Combo-e.
PSA har tidligere varslet at alle modeller fra konsernets merker skal være elektrifiserte innen 2025.
Varebilene er intet unntak. I disse dager er Peugeot e-Expert, Citroën ë-Jumpy og Opel Vivaro-e på vei ut i det norske markedet.
Importøren opplyser at over 1.200 kontrakter er signert, og det er før bilene lanseres for fullt i det norske markedet 18. januar. I desemberutgaven av bladet YrkesBil kan du lese første prøvekjøringsrapport.
Hakk i hæl følger nå de minste varebilene: Peugeot e-Partner, Citroën ë-Berlingo og Opel Combo-e, som alle også kan leveres i personbilutførelse.
Dette er samme bil som Toyota Proace City Electric, og denne gangen fikk Toyota lov til å røpe planene først – med en nyhetsmelding i går.
Dermed visste vi allerede at bilene kommer med en batteripakke på 50 kWt.
Skulle det oppstå behov for lading underveis, så støtter bilen 100 kw hurtiglading, samt at bilene kan leveres med enten 7,4 kw eller 11 kw ombordlader. Motoren yter 136 hestekrefter.
Varerom og nyttelast er tilsvarende som på modeller med forbrenningsmotor.
– Med tanke på hvor godt de større modellene har slått an, ser vi veldig frem til å tilby nok en elektrisk modellserie. Dette betyr at også det andre viktige varebilsegmentet i Norge skal bli helelektrisk, sier Roy Erik Johnsen, merkesjef for varebil i PSA Norge hos Bertel O. Steen.
Bilene skal vises i sin helhet i begynnelsen av 2021.