-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny, stor elvarebil fra Maxus
e-Deliver 9 er leveringsklar fra april 2021.

Maxus har det seneste året gjort seg bemerket i det norske markedet for elektriske varebiler.
e-Deliver 3 ble lansert i fjor, og ble registrert i 684 eksemplarer, ifølge Opplysningsrådet for Veitrafikken. I årets første måned er det registrert 105 eksemplarer.
Nå lanseres e-Deliver 9 som skal overta for EV80. Den nye modellen har rekkevidde fra 296-353 km (WLTP kombinert/urban), avhengig av hvilken størrelse og batteripakke man velger.
e-Deliver 9 ser adskillig mer moderne ut enn forgjengeren, og har klare likhetstrekk med Ford Transit 2T. Om det bare er Maxus-designerne som er fan av varebilen fra Den Blå Ovalen, eller om produsentene har noen form for utveksling har vi imidlertid ikke klart å bringe på det rene.
Uansett plasserer modellen seg størrelsesmessig i samme segment som forgjengeren EV80. e-Deliver 9 er tilgjengelig i to forskjellige størrelser: 9,7 m³ og 11 m³.
Velger du 11 m³ varerom har du mulighet for tre forskjellige batteripakker (51,5 kWh, 72 kWh og 88,55 kWh), velger du 9,7 m³ varerom har du mulighet for to forskjellige batteripakker (51,5 kWh og 72 kWh).
Nyttelast på opptil 1.200 kg, hengervekt på 1.500 kg og bakdør med lav innlastningshøye som kan åpnes 236 grader, er noe av det som skal lokke norske yrkesbilbrukere.
Velger du bil med batterikapasitet på 51,5 kWt eller 72 kWt skal bilen ifølge importøren lade fra 20%-80% på 36 minutter, mens batteripakken med 88,5 kWt skal kunne lade fra 20%-80% på 42 min.
På innsiden finner du blant annet en 10.1-tommers infotainementskjerm, 4 høyttalere, ryggekamera og tre seter.
El-varebilen leveres med ADAS (Advanced driver-assistance systems) sikkerhetspakke som standard. Dette inkluderer blant annet adaptive cruise control, blindsonevarsling, filskiftevarsling, nødbrems-system, seks airbager, kollisjonsvarsling og elektronisk stabilitetskontroll.
Med en pris som starter på 549.900 kroner plasserer e-Deliver 9 seg et stykke under nærmeste konkurrent, Volkswagen e-Crafter som starter på 584.900 kroner.