-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Elektrisk Transit klar i november
Men ikke for Europa ennå.
De som finleste Fords kvartals-rapport – uventede gode økonomiske resultater og håp om overskudd i år – fikk øye på denne lille skissen som kanskje øker forvirringen litt.
Det er nemlig ikke helt enkelt å få tak i hva Ford tenker og planlegger om strøm i Transiten.
Tidlig i fjor fikk vi høre at de planla en batterielektrisk for Europa til 2021. Den har vi sett glimt av nå og da, men ikke fått noe mer konkret.
Etter det kom det en melding om at også markedet i Nord-Amerika skulle få sin som modellår 2022.
Det er antakelig denne, for det dukket også opp som en Twitter-melding om at denne skal lanseres den 12. november og bygges i USA og at den dessuten er en del av Fords mer enn 11,5 milliarder dollars store investering i elektrifisering.
Den nye Ford-sjefen, Jim Fearnley, sier at det er helt logisk å koble denne bilen inn på den nordamerikanske E-strategien.
- Transit og F150 er blant de viktigste storserie-nyttebilene i industrien. Vi tror også at markedet for batterielektriske varebiler og pickuper vil bli massivt og vi styrer rett mot disse mulighetene, sier han og føyer til at med unike digitale tjenester og trådløse verktøy skal de være med å øke både produktiviteten og oppe-tiden for sine viktige kunder.
De har tidligere vist hva flåtesjefer er i stand til å hente ut av 4G flåteadministrasjons-systemet.
Tegningen viser at bilen vil beholde den kjente profilen, men vi kan vel regne med en annen front og andre lys.
Ford har tidligere sagt at el-Transiten skal komme som varebil, pickup eller chassis, og i tre chassislengder og flere høyder. Men noe mer om batterier og motorer vet vi ikke.
Bortsett fra lanseringsdatoen er det ikke sagt noe om når den skal på markedet i USA. Heller ikke om det er denne bilen som skal komme til Europa, og i så fall når.