-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Derfor må du registrere deg:
Et enda bedre totaltilbud for YrkesBils lesere
YrkesBil.no tilbyr nå utvalgte +artikler som kun kan leses av registrerte brukere. Det er for å gi trofaste lesere tilgang til alt vårt kvalitetsinnhold – i alle kanaler.
Ved å registrere deg med en personlig brukerkonto på
YrkesBil.no får du nå full tilgang til alt innhold vi publiserer på nett.
Er du allerede abonnent på papirutgaven av YrkesBil, eller velger å tegne et nytt abonnement, har du tilgang til alle +artikler på YrkesBil.no inkludert. Det eneste du må gjøre er å registrere en personlig brukerkonto - trykk her.
Er du ikke abonnent fra før kan du teste +artikler gratis i 2 måneder, helt uforpliktende. Det eneste du må gjøre er å registrere en personlig brukerkonto - trykk her.
Eksklusivt kvalitetsinnhold
Bakgrunnen for at vi fra 2024 har innført brukerregistrering, er at vi vil sikre at du som leser får tilgang til alt kvalitetsinnholdet vi produserer – enten du foretrekker å lese YrkesBil på papir, digitalt eller begge deler.
Frem til nå har YrkesBil.no hatt kun åpne artikler. Dette har i hovedsak vært løpende nyhetsdekning.
Eksklusive reportasjer, intervjuer og kommentarstoff fra og om yrkesbilnæringen har hele tiden vært forbeholdt våre abonnenter av bladet YrkesBil, som kommer ut 9 ganger i året.
Kun et mindre utvalg artikler fra bladet har unntaksvis blitt publisert på YrkesBil.no.
Fra nå vil alt innhold vi produserer publiseres fortløpende digitalt, samtidig som de beste sakene som alltid også blir å finne i YrkesBil på papir fremover.
Forskjellen fra tidligere er altså at en betydelig - og økende - andel av stoffet på YrkesBil.no heretter vil være såkalte +artikler, som er forbeholdt registrerte brukere.
Genuin interesse for yrkesbilnæringen
YrkesBils ambisjon er, som den alltid har vært, å være den mest seriøse publikasjonen rettet mot lastebil-, varebil- og bussmarkedet.
Redaksjonen formidler uavhengig informasjon, i form av dybdereportasjer, analyser og kommentarer om yrkesbilnæringen og dens aktører. Vi utfører også egne prøvekjøringer av yrkesbiler.
I tillegg tar vi for oss temaer som biladministrasjon, forsikring, distribusjon, regelverk og økonomi, samt nyheter innen påbygg, dekk, verkstedsutstyr, hengere og alt som hører til under transportnæringen.
Våre lesere er flåte- og bileiere, yrkessjåfører, håndverkere, kjøretøyleverandører og påbyggere, hvor mange har ansvaret for innkjøp, drift og vedlikehold både i privat og offentlig sektor. Leserne kommer fra store bedrifter så vel som enkeltmannsforetak.
Felles for dem alle er en genuin interesse for næringen, som vi deler til det fulle.
Den interessen skal vi fortsette å tilfredsstille. Nå med et enda bedre totalopplevelse for deg som leser, ikke minst digitalt.
Mer informasjon finner du på Bilforlaget.no
Her er noen av våre +artikler:
-
Får etterlengtede biogass- og elbusser
-
– Leddbusser med drift på en aksel er ikke noe nytt i landet her
-
Store endringer – og nyheter – hos Volvo
-
Skal ta igjen med ny Master
-
Nytt merke og ny «transporter»
-
Kia-importøren: – Vi ble tatt litt på senga
-
Venteår for SISU
-
Mercedes-sjefen om varebiler: – Mer leveringsdyktige enn våre konkurrenter
-
– Kundene må lære seg å tenke Megawattimer
-
Nytt kapittel for Iveco i Norge