-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

– Gir oss mulighet til å utvikle helt nye løsninger og forsikringsprodukter
Tryg og ABAX innleder samarbeid og lanserer datadrevne forsikringsløsninger.
Forsikringsmarkedet har i stor grad vært uendret de siste tiårene.
Prismodeller og tilpasninger har vært gjort på generelt grunnlag for å kunne standardisere produktene.
Men med tilgang til nye mobilitetsløsninger og dataanalyse står forsikringsbransjen overfor store forandringer.
Nå melder Tryg, Skandinavias største forsikringsselskap og ABAX, Nordens største telematikkselskap, at de har inngått et strategisk partnerskap.
Nye løsninger
Sammen skal de utvikle helt nye, datadrevne forsikringsløsninger for bedriftsmarkedet.
ABAX og Tryg vil gjennom sitt samarbeid ta i bruk eksisterende teknologi på nye måter og kombinere selskapenes kompetanse, for å skape nye produkter som vil redefinere hvordan vi ser på forsikring.
– Vårt partnerskap med Tryg er en viktig milepæl i vårt strategiske arbeid med utvikling av nye data-drevne tjenester og produkter. Våre kunder vil oppleve at de får tilgang til helt nye tjenester som er tilpasset deres behov og forbruk. Det er også en spennende utvikling for forsikringsmarkedet i Norge, som vi er glade og stolte over å være en del av, forteller Morten Strand, CEO i ABAX.
Redusere skaderisikoen
– Med tilgang til mobilitetsdata fra ABAX -plattformen har vi et underlag som gir oss mulighet til å utvikle helt nye løsninger og forsikringsprodukter. Vi ser også muligheter for å redusere skaderisikoen, og i tillegg gjøre sjåførene mer bevisst på hvordan de kan redusere sitt klimautslipp. Det vil ha stor betydning for hverdagen til våre kunder, og blir en gamechanger for hvordan man tenker forsikring, sier Ingeborg Morken, direktør for Næringsliv i Tryg.
