-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Pilot minsker CO2
Takket vær et pilot-prosjekt for Frankfurts indre by viser UPS hvordan de sparer 25 tonn CO2 per år.
E-Commerce, Same-Day-Delivery og andre tilsvarende program gjør at stadig flere pakker skal fraktes inne i tette bykjerner. Det betyr, i hvert fall til nå, transport fra store depoter utenfor sentrum til den sentrumsnære mottakeren.
I oktober i fjor startet UPS et forsøk i Frankfurt sentrum der de forsøkte å kvitte seg med forbrenningsmotorer i den siste fasen av utleveringen. Prosjektet skal vare i to år, og Frankfurt By er blant partnerne i piloten.
Det ble opprettet flere mikro-depoter på sentrale steder i sentrum. Og derfra skjer utleveringen utslippsfritt, for eksempel med elektriske lastesykler, eller til fots.
I tillegg er det satt inn to eksperiment-hybridbiler for å betjene utkanten av Frankfurt. 50 kilometer på strøm, men med rekkeviddeforlenger hvis det blir krise.
I følge UPS kan dette opplegget eliminere tre vanlige varebiler, hvilket vil si 32 liter diesel daglig, som tilsvarer 85 kilo CO2 som kan ganges opp til 25,5 tonn for et helt år. .