-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Bevegelser i trailer-markedet
Nesten 200.000 nye trailere i Europa i fjor, og mindre nedgang i år, enn fryktet, sier konsulentselskap.
Det britiske markedsforsknings-selskapet Clear International forteller at det vest-europeiske trailermarkedet i fjor stoppet på 190.000 nyregistrerte enheter.
Samtidig tar de en ny titt i krystall-kulen og mener at nedgangen i år ikke vil bli så stor som de opprinnelig hadde prognostisert.
I stedet for en nedgang på ni prosent i forhold til 2017 sier de nå at nedgangen vil bli på bare fire prosent. Grunnen til den litt større optimismen er at de økonomiske utsiktene for Europa er blitt mer positive.
Men også for 2019 vil nok industrien oppleve en tilbakegang, sier Clear.
Grunnen er at på tross av positiv økonomisk utvikling i 2018 og 2019 må man regne med et lavere trailermarked fordi etterslepet etter finanskrisen ikke finnes mer.
Nå er det bare en «normal» etterspørsel som skal tilfredsstilles.
Men fra 2020 kan man nok regne med en viss økning igjen, i følge Clear International.