-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
ISS velger Renault
Det store serviceselskapet ISS skifter leverandør av varebiler. Renault erstatter Citroen og Ford.
NÆRINGSLIV: ISS har en bilflåte på rundt 1100 biler. Hoveddelen er små varebiler.
Etter en anbudsrunde skifter nå ISS fra Citroen og Ford til Renault, og med fokus på Kangoo.
Bilene skal fortsatt driftes av Leaseplan, som også har restverdiansvaret for bilene.
Direktør Anders Gadsbøll i importselskapet til Renault sier at man i dag ikke vet hvor mange biler Renault vil levere.
- ISS har en bilflåte på 1100 biler, men vår avtale gjelder i første rekke for varebilene, sier Gadsbøll.
Avtalen med ISS er en av de største Renault-importøren har tegnet. Bilene skal leveres til ISS i hele landet via lokale Renault-forhandlere.
Renault er også en av flere som har leveranseavtaler med Posten-Bring. - Ingen kjenner til hvilke volum Posten-Bring vil ta ut, sier Gadsbøll.
Renault tar nå mål av seg å selge nesten 1000 varebiler i Norge årlig (rsultatet i 2013 ble snaut 400). Bilene skal selges av alle Renault-forhandlere.
- Renault er størst på varebiler i Europa og minst i Norge. Det skal vi gjøre noe med, sier Gadsbøll.
Hovedmodellen blir Kangoo, men andelen elektriske varebiler blir ikke stort. - Elektriske varebiler er foreløpig for spesielt interesserte, avslutter Gadsbøll.