-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Svenskene ordnet opp i lastebilkaoset sitt
Den svenske regjeringen har i dag besluttet å gå tilbake til vanlig praksis ved internasjonal transport, og standard norske vogntog får igjen krysse svenskegrensen.
Svenske myndigheter snur i den betente saken som gjorde det vanskelig for norske vogntog over 40 tonn å krysse grensen til og fra Sverige.
Det har vært stort press på svenske myndigheter etter at den svenske rikspolisen midt isommerferien, uten forvarsel, begynte å nekte vogntog over 40 tonn å krysse grensen.
Myndighetene har derfor måttet handlet raskt, og regjeringen har i dag vedtatt at Sverige går tilbake til den gamle praksisen.
Dermed kan norske vogntog med mer enn 40 tonn totalvekt igjen krysse grensen uten frykt for å bli stoppet av svensk politi.
I en pressemelding konstaterer Norges Latsebileier-Forbund (NLF) at samarbeid innad i bransjen og konstant press på både egne og svenske myndigheter har bidratt til forholdsvis raske resultater.
– Det er veldig gledelig å se at svenske myndigheter har skjønt alvoret i denne saken og ordnet opp så raskt, sier adm. direktør Geir A. Mo i NLF.
– De har også sørget for at forholdene nå er hjemlet i regelverket. Vi er fornøyd med svenske myndigheter og vil gi dem ros for at de har klart å ordne opp i dette forholdsvis raskt, legger Mo til.