-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Mer elektrisk fra Renault
Renault Trucks lanserte tidligere i år den elektriske varebilen Renault Master ZE. Nå følger de opp med to lastebiler i 16 og 26 tonns segmentet.
Renault Trucks Norge har booket fem byggeplasser på fabrikken i Blainville i Frankrike, men opplyser nå at de vurderer nå om dette holder.
– Vi har mulighet til å få tildelt noen plasser til, men vi må bestemme oss raskt, for det er en voldsom interesse i Europa også, sier Viggo Noreng, kommersiell direktør for Renault Trucks i Volvo Norge AS.
Kjøretøyene, av typen D Wide ZE 26 tonn og D ZE 16 tonn som vi omtalte allerede for halvannet år siden, kan leveres med to alternative batteripakker, en omfattende utstyrsliste som standard, og med komplett serviceavtale.
– Vi sikter oss inn på distribusjon og renovasjon, og vil gjøre nøye vurdering av bruksområdet for bilen, før vi lager en bestilling, sier Noreng.
Ifølge Renault går de fleste lastebiler i dette segmentet mellom fire og ti mil per dag.
– Selv under svært krevende forhold, vil derfor disse bilene fungere godt innenfor sjåførens grense for rekkeviddeangst, forsikrer Noreng.
Produksjonen starter uke 11, og de første bilene vil kunne levers innen slutten av andre kvartal 2020.