-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
42 BYD til Oslo (og omegn)
BYD kunne feire en stor ordre, «den største i Skandinavia», da de undertegnet en avtale om 42 elbusser til Nobina i andre kvartal neste år.
Nobina har allerede to elektriske BYD-busser i drift på linje 31 i Oslo. Mellom Grorud og Snarøya. Nå er det tegnet avtale om 20 til som skal i drift neste vår/sommer.
– Dette vil være med på å sette et enda grønnere preg på Oslo, sier Nobinas administrerende direktør, Jan Volsdal, og tenker vel spesielt på Oslo som europeisk miljøhovedstad neste år.
Men disse 20 nye bussene vil Ruter fase inn totalt 70 batterielektriske busser i løpet av første halvår neste år. Til sammen vil Oslo da ha 76 elbusser (seks av dem går allerede) hvorav 52 er leddbusser.
– Med våre nye busser på linje 31 og 31 E vil vi kunne tilby nærmere 50.000 passasjerer elektriske, stillegående og utslippsfrie reiser hver dag, sier Volsdal.
De to som går nå er Norges to første batterielektriske leddbusser – og de 20 som følger er også 18 meters leddbusser. De lades med pantograf, og ladestasjonene er ved anlegget på Jernkroken.
Men det var 42 busser BYD feiret. De resterende 22 skal gå på Romerike, der Nobina vant en kontrakt med total verdi på ca. 2,7 milliarder kroner.
Av 141 nye busser skal det også være 22 batterielektriske som skal betjene rute 100 som dekker en veltrafikkert strekning mellom Lillestrøm og Oslo.
BYD har foreløpig ikke sluppet noen tekniske data på de kommende bussene.