-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Bolt som varebil
Dette er bare en konseptbil, selv om det ikke burde være vanskelig å bygge om en Chevrolet Bolt (aka Opel Ampera-e) etter samme oppskriften.
Det er et eller annet med at ting blir litt tøffere med de ultimate sotete siderutene – med andre ord, helt uten sideruter.
Er det det at man kan få til så fin grafikk på de store flatene?
Slik som på denne Bolten, som deltar på SEMA-festen i Las Vegas sammen med en rekke andre offisielle General Motors produkter.
Nå er åpenbart ikke denne ment som en distribusjonsbil for last-mile-deliveries. Dette er en bil som er bygget for «Race Support of the future», skriver GM Authority.
Hva kan det være?
Kanskje svaret står litt lenger borte på GM standen: en 750 hesters batterielektrisk drag-Camaro som skal skremme vettet av alle konkurranse-Teslaer.
Det harmonerer: elektrisk supportbil til elektrisk racer.
Utrolig nok kan noe på denne bilen også kjøpes over disk. Lakken er GMs Kinetic Blue Metal, i USA kan Bolt bestilles uten baksete, det finnes allerede en stor matte som kan dekke det komplette bagasjerommet, og 19 tommers hjul er en kurant opsjon.
Plater over vinduene behøver vel ikke være særlig vanskelig å få på plass, og ut med passasjersetet og inn med et bur rundt føreren burde også være overkommelig for de fleste.
Til en Klasse 1 varebil stilles det ikke SÅ store krav.
På den annen side, jeg har litt vondt for å se for meg hvordan det kan bli en heftig hot rod, som noen av de vi så på Lillestrøm sist helg, av sånne som denne om 80 år.