-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
TGE øker utvalget
Det kan virke som MAN skal lage TGE-duplikater i alle klasser. De har vist to persontransport-versjoner av sin Crafter de siste ukene.
Volkswagen har vist flere forskjellige minibuss-versjoner av sin nye Crafter.
MAN skal åpenbart ikke være noe dårligere.
Luksuriøst
For et par uker siden viste de en modell med masse glass og et luksuriøst konferanse-interiør.
Den bilen var et resultat av et engangs samarbeid mellom et av MANs sørlige salgsdistrikt og fabrikken Bus Modification Center i Plauen. Resultatet var åpenbart så bra at MAN-senteret i München har bestilt to slike til.
Men mens denne bare er tilgjengelig for helt spesielle kunder har man bestemt seg for at en taxi/limo-utgave skal inn i utvalget som en fast katalog-modell.
Denne modellen er også et resultat av innsatsen til BMC i Plauen, som ellers stort sett driver med teambusser for fotballklubber eller for pop-grupper, men som altså nå har konstruert en modell som skal bygges i serie.
10.000 Euro ekstra
I forhold til en standard-plattform har denne versjonen fått et eget gulv med innebygde skinner for setene. «Sitte-elementene» (BMC-navn for seter) veier ca. 20 kg/stk, er enkle å klipse på plass (eller ta ut) og de lar seg skyve på.
Den andre store modifikasjonen, som er med på å forklare 10.000 Euro ekstrapris, er fjernstyrt dør med stigtrinn som felles ut og inn elektrisk.
Ellers følger man den komplette TGE-oppskriften her, med for- eller firehjulsdrift, 6 trinns manuell eller 8 trinns automat og fire forskjellige motorer.
Neste år skal denne være på markedet.