-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Tar med dekkverkstedet til kundene
Mobilt Dekkverksted heter Dekkmanns nye servicekonsept.
– Nå skal vi ta med oss dekkverkstedet til kunden, i stedet for at kunden må komme til oss, forteller flåtesjef hos Dekkmann, Milan Keckes.
Konseptet er primært myntet på lastebileiere, anleggsentreprenører, busselskaper og bønder.
– Vi vet at kundene er opptatt av kostnader, fleksibilitet og mobilitet. De forventer lokal ekspertise og god service, men samtidig enkle løsninger, besparende tiltak og oversikt over sine kostnader. Med vårt mobile verksted trenger ikke å kundene å bruke unødig tid på å komme til oss og vente på skift av dekk. Vi kommer dit hvor det passer dem, om det er på et stasjoneringssted, rasteplass, gård eller anleggsområde, forteller Keckes.
Oppkoblet
Dermed sparer kunden kjøretøy- og lønnskostnader, mens Dekkmann har muligheten til å planlegge sitt arbeid på en bedre måte og sørge for en effektiv dekksesong.
– På en terminal, for eksempel, kan det være flere kjøretøy som trenger å bytte eller reparere dekk, og da kan vi serve alle kjøretøyene på en gang når vi kommer på besøk med vårt mobile verksted.
I tillegg til at lastebilen er utstyrt med det man trenger for å utføre de fleste dekkbytter og reparasjoner, er den også utstyrt med en iPad, slik at Dekkmann og kunden alltid er på nett via dekkadministrasjonssystemet Fleetfox.
Starter på Sunnmøre
Lastebilen er bygget av Dekkmanns søsterselskap Vergölst i Tyskland, som har bygget slike lastebiler i mange år.
– Våre dekkverksteder er fortsatt vårt viktigste møtepunkt med kunden, men vi tror samtidig på en fremtid hvor flere av kundene våre vil henvende seg til oss digitalt, og hvor vi er mer mobile. Den første fullverdige mobile dekkverksted er allerede satt i drift på Sunnmøre med basen i Ålesund og vi har allerede planer for ekspansjon for flere områder, avslutter Keckes.