-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Mercedes eVito til Posten
Har ventet på at denne biltypen skulle bli elektrifisert.
Med et varerom på mellom seks og åtte kubikkmeter plasserer Mercedes-Benz eVito seg i en mellomklasse som Posten bruker mye, og som lenge har vært etterspurt i elektrisk versjon.
Nå er modellen på plass i Norge og er allerede satt inn i Postens tjeneste. En bil er på vei til Trondheim og en annen er levert til Vollebekk distribusjon i Oslo og brukes til depotkjøring, postdistribusjon og som assistansebil.
– Bilen har et stort, oversiktlig ryggekamera og varselsensorer både foran og bak. Også sitter jeg høyt og har bedre oversikt i trafikken enn i en mindre bil. Det er en god følelse å kjøre el-bil i Oslo sentrum, og nå bruker jeg bare tre minutter på en strekning som jeg med dieselbilen brukte 25 minutter på. Endelig kan jeg bruke kollektivfeltet, sier nestleder Geir Bjerke ved Vollebekk distribusjon.
LES OGSÅ: Posten vil erstatte varebiler med sykler
Posten har som mål å benytte kun fornybare energikilder innen 2025. Elektrifisering av kjøretøy er en sentral del av dette målet, og de har eller har hatt elvarebiler fra blant annet kinesiske Maxus (EV80), Volkswagen (e-Crafter), Peugeot (Partner Electric) og Renault (Kangoo Z.E.).
I dag har Posten 265 biler på størrelse med Mercedes eVito. De brukes i distribusjon kombinert med pakkelevering og kjøring av post til Post i Butikk. Foreløpig har Posten kjøpt inn to Mercedes eVito som erstatning for biler med fossilt drivstoff.
– Det er viktig for oss å prøve ut nye modeller fortløpende for å sikre at bilene tilfredsstiller våre krav til miljø, sikkerhet og økonomi. De siste årene har det kommet en rekke nye elektriske varebiler og vi ser frem til den videre utviklingen av disse kjøretøyene, sier kjøretøyansvarlig Trond Nilsen i Posten.