-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Mercedes viderefører Citan – nå også som elbil
Samarbeidet med Renault-Nissan-Mitsubishi-alliansen fortsetter.
Det har hersket noe usikkerhet rundt hva som vil skje med Citan, Mercedes-Benz’ minste varebilmodell, når versjonen fra 2012 snart trenger en «make over».
Alle har ikke vært like overbevist om at Mercedes-Benz ville videreføre modellen som er basert på Renault Kangoo, og som aldri har blitt noen stor salgssuksess.
Men nå bekrefter altså tyskerne at de vil fortsette samarbeidet med Renault-Nissan-Mitsubishi-alliansen, og at det dermed kommer en ny versjon av Citan – inkludert en batterielektrisk versjon.
Mercedes-Benz er sparsommelig med informasjon om den kommende fornyelsen. Vi får ikke vite noen tekniske data eller planlagt lansering for den nye modellen.
– Nye Citan vil gjennomgå en omfattende ny utvikling og den skal helt klart bli gjenkjent som en Mercedes-Benz ved første øyekast. Vi vil sørge for en distinkt og merke-adekvat identitet for oppfølgeren til vår minste varebil, uttaler Marcus Breitschwerdt, sjef for Mercedes-Benz Vans.
Han ser et betydelig potensial for små varebiler som følge av økende etterspørsel av raske vareutleveringer, spesielt i byene.
I første halvår ble det registrert 150 nye Citan varebiler i Norge, mens det ble registrert 328 av opphavsbilen Renault Kangoo (og langt over 200 av disse var elektriske).