-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Mercedes viderefører Citan – nå også som elbil
Samarbeidet med Renault-Nissan-Mitsubishi-alliansen fortsetter.

Det har hersket noe usikkerhet rundt hva som vil skje med Citan, Mercedes-Benz’ minste varebilmodell, når versjonen fra 2012 snart trenger en «make over».
Alle har ikke vært like overbevist om at Mercedes-Benz ville videreføre modellen som er basert på Renault Kangoo, og som aldri har blitt noen stor salgssuksess.
Men nå bekrefter altså tyskerne at de vil fortsette samarbeidet med Renault-Nissan-Mitsubishi-alliansen, og at det dermed kommer en ny versjon av Citan – inkludert en batterielektrisk versjon.
Mercedes-Benz er sparsommelig med informasjon om den kommende fornyelsen. Vi får ikke vite noen tekniske data eller planlagt lansering for den nye modellen.
– Nye Citan vil gjennomgå en omfattende ny utvikling og den skal helt klart bli gjenkjent som en Mercedes-Benz ved første øyekast. Vi vil sørge for en distinkt og merke-adekvat identitet for oppfølgeren til vår minste varebil, uttaler Marcus Breitschwerdt, sjef for Mercedes-Benz Vans.
Han ser et betydelig potensial for små varebiler som følge av økende etterspørsel av raske vareutleveringer, spesielt i byene.
I første halvår ble det registrert 150 nye Citan varebiler i Norge, mens det ble registrert 328 av opphavsbilen Renault Kangoo (og langt over 200 av disse var elektriske).