-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Toyota-pod til OL
Inntil seks passasjerer skal det bli plass til i Toyotas nye APMer (Accessible People Mover). De blir klare til OL og Paraolympics i Tokyo neste år.
Den er på størrelse med en bussholdeplass, den nye folkeforflytteren fra Toyota.
Men så har de satt hjul på den.
Og heldigvis også et ratt. Her er det for en gangs skyld ikke snakk om selvkjøring.
Dette er noen kjøretøy Toyota skal bygge i forkant av de store lekene som arrangeres i Tokyo neste år.
De skal sørge for transport den siste kilometeren og skal utelukkende benyttes på korte strekninger med lave hastigheter.
Føreren tar nokså mye plass, der han troner foran, men bak ham er det plass til seks sittende.
De er spesielt godt egnet for rullestoler, man klapper opp den bakerste benken og der blir det så plass til to rullestoler med kvikk fix.
Siden de er uten vegger, og folk kan bestige den fra begge sider, skal det ikke mye fantasi til for å se for seg at det også blir en del som kommer til å henge utenpå disse kjøretøyene.
200 slike skal Toyota bygge nå. Ikke alle skal gå til personbefordring, noen innredes også som hjelpe- og rednings-pod’er. For eksempel kan man fjerne baksetet og deler av den midterste benkeraden og dermed er det plass til en båre, med hjelpemannskaper ved siden av.
LES OGSÅ: Toyota med varebilsentre og elektriske varebiler