-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Ny lett varebil fra Nissan
NV250 erstatter dagens NV200. Men den nye kommer foreløpig ikke i elektrisk versjon, så modellen vil bli tilbudt parallelt med elvarebilen e-NV200.
Om du synes du har sett nye Nissan NV250 før, så er ikke det langt unna sannheten. Varebilen er bygget på velkjente Renault Kangoo, som også er utgangspunktet for Mercedes-Benz Citan.
NV200 har ikke vært noen storselger i Norge, om vi ser bort fra elversjonen e-NV200 som gjør det bra blant de rene elvarebilene (der er det imidlertid ikke veldig stor konkurranse foreløpig), men nå ser nok importøren muligheten for å styrke sin posisjon i segmentet for de små kassebilene.
Produsenten skryter av at NV250 har forbedret sikkerhet og er mer pålitelig (!) enn forgjengeren, takket være integrerte Nissan Intelligent Mobility-teknologier og 5 år/160 000 km garanti.
Flere motor- og interiørkonfigurasjoner står på menyen, det samme med to karosserilengder og angivelig et større utvalg av ombygginger enn noen gang. Sistnevnte inkluderer trepanel i lasterommet, tilgang med rullestol gjennom bakdøren, valgfritt ekstrautstyr som f.eks. integrerte kjøleenheter.
Varebilen har 800 kilo tillatt nyttelast. Modellen er tilgjengelig i varebil-, crew- og kombi-utførelse.
Crew-versjonen leveres kun i én lengde (L2) med maksimalt 4 seter, men har flyttbar skillevegg som gir fleksibelt lasterom. Combi, som er en passasjervariant, leveres også kun i en lengde (L1) og med fem seter.
NV250 vil være i salg i hele Europa fra september 2019.
Men i stedet for å adoptere elektriske drivlinje fra Kangoo Z.E., velger Nissan (i alle fall enn så lenge) å tilby den nye modellen parallelt med sin egen elvarebil, e-NV200. Den er nå oppgradert med et 40 kWt batteri som gir en rekkevidde på opptil 200 km (WLTP Combined Cycle).