-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist Fabrikksystemer - Servicemarked
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
BilXtra Skøyen as avd Drammen:
Faglært Bilmekaniker
-
Billakkspesialisten AS:
Salgsrepresentant / Tekniker
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Elektrisk Ford F-150
Ford er i full gang med å utvikle en helelektrisk versjon av pickupen F-150, en av verdens mest solgte bilmodeller. Nå er en testbil observert ute i det fri.

Det er ikke så lenge siden Ford-toppen Jim Farley informerte sine investorer om at en batterielektrisk versjon av den populære F-serien er under utvikling.
Dette kommer i tillegg til at det fra før var kjent at en hybridversjon er planlagt for lansering i 2020.
Nå har de første spionbildene av den helelektriske bestselgerpickupen dukket opp. Testbilen er fotografert mens den står og «tanker» strøm ved en ladestasjon.
Vi har foreløpig svært lite informasjon om den nye varianten av F-150. Den kamuflerte bilen på disse bildene er sannsynligvis også en tidlig utviklet versjon, hvor formålet er å teste den elektriske drivlinjen. Sluttproduktet som kommer på markedet vil nok se betydelig annerledes ut.
Bilen på bildene har inntak for ladekabel på venstre hjørne av frontfangeren. Kanskje ingen dum plassering, men våre kilder tror ikke det er her «ladeluken» vil sitte på den endelige versjonen.
Eksosrøret vi kan skimte tror våre kilder sitter der kun som en avledningsmanøver.
Spionfotografen hevder å kunne se at karosseriet på denne bilen er en anelse høyere enn «normalt» på grunn av batteripakken som visstnok er plassert under førerhuset.
Selv om det ikke har kommet ut noen offisiell informasjon om størrelse på batteripakken, rekkevidde eller andre tekniske data, er det grunn til å tro at Ford følger nøye med på konsepter som R1T som nylig ble lansert av Rivian, Workhorse og Teslas lenge lovede pickupversjon.
Ford har tross alt en unik posisjon å forsvare med sin F-Serie. Modellen har vært den desiderte favoritten i USA helt siden 1975. Det betyr at i 2018 var F-Serie den mest solgte bilmodellen i hjemmemarkedet for 43. året på rad. Slå den!