-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Volvo har levert de første helelektriske lastebilene
Volvo Trucks leverte i går sine to første helt elektriske lastebiler – en renovasjonsbil og en distribusjonsbil – til kunder i Gøteborg.
Det er avfalls- og gjenvinningsbedriften Renova, samt logistikkselskapet DB Schenker og samarbeidspartner, transportselskapet TGM, som skal kjøre bilene.
Begge de elektriske lastebilene settes nå i ordinær trafikk i Volvos hjemby Gøteborg.
LES OGSÅ: Disse elektriske lastebilene kommer til Norge i 2019
Det er snakk om to eksemplarer av modellen Volvo FL Electric, og de er del av en førserie lastebiler som er blitt utviklet i samarbeid med utvalgte kunder.
Serieproduksjonen av Volvo FL Electric og den større søskenmodellen Volvo FE Electric, starter i liten skala for det europeiske markedet i løpet av andre halvår 2019.
– I takt med at teknikken blir et konkurransekraftig alternativ for flere kunder, kommer vi til å fortsette å utvikle vårt tilbud av kjøretøy med helelektrisk drift. Parallelt reduserer vi fortsatt klima- og miljøpåvirkningen fra våre dieseldrevne og gassdrevne lastebiler, fremfor alt gjennom stadig mer energieffektive drivlinjer, sier president for Volvo Trucks, Roger Alm i en pressemelding.
Det skal ikke produseres mer enn rundt 50 biler for Europa i 2019, men den norske importøren håper å få noen av dem hit.