-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Spionbilder: Ny Isuzu D-Max på gang
Trolig får vi se tredje generasjon av den populære pickupen i 2020.
Isuzu D-Max ble introdusert første gang i 2002 (RSA startet Norges-importen i 2007), og senere lansert i ny versjon i 2012.
Dette begynner å bli en stund siden, og selv om Isuzu ved flere anledninger har flikket litt på arbeidshesten og modernisert den litt, fremstår bilen i dag som relativt umoderne sammenlignet med flere av konkurrentene.
Like fullt klarte den norske importøren på imponerende vis å kapre tredjeplassen på OFVs registreringsstatistikk i fjor i det tøffe pickupsegmentet. Trolig var det takket være konkurransedyktige priser og et gjennomprøvd produkt som tåler røff håndtering.
Nå er en tilnærmet produksjonsklar prototype av neste generasjon D-Max observert under testing i kaldt klima og foreviget av ivrige spionfotografer.
Bilen på bildene er godt kamuflert, så det er ikke mange detaljer som avsløres. Men det er på det rene at vi ser en dobbeltkabiner, og LED-hovedlys og blinklys integrert i speilhusene er det ikke lagt skjul på.
Et enkelt eksosanlegg forteller at vi trolig snakker om en firesylindret motor, ifølge våre kilder.
RZ4E-TC er navnet på 1,9-liters turbodieselmotoren som sitter i 2019-utgaven av D-Max. Motoren tok over etter 4JK1-TC og 4JK1-TCX som var på 2.499 kubikkcentimeter. 1.898-kubikkeren gir 163 hk ved 3.600 omdreininger og 360 Nm mellom 2.000 og 2.600 omdreininger.
Bak kamuflasjen mener fotografene å kunne skimte en radiator og en intercooler i aluminium. Området der grillen skulle vært er angivelig mye større enn på dagens modell, hvilket kanskje tyder på at Isuzu også har kastet seg på trenden med «oversized» grill.
Det er forventet at bilen fortsatt skal kunne tilbys med sekstrinns manuell eller automatgir.
Ifølge Automedia vil den tredje generasjonen være en komplett ny modell bygget opp fra grunnen av. Det skulle tilsi et høyere nivå av sikkerhetsutstyr og førerassistentsystemer enn vi finner i den utgående versjonen.