-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Bilskadereparatør
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Bergen utvider trolley-systemet
Vestlandshovedstaden blar opp 50 millioner kroner for å forlenge linje 2.

Norges siste gjenlevende trolleybusslinje, linje 2 i Bergen som har vært i drift siden 1957, har vært truet av nedleggelse mange ganger.
Nå vil Hordaland fylkeskommune imidlertid bruke 50 millioner kroner på å utvide trolleybussystemet i byen.
Det skal skje gjennom å forlenge dagens linje 2 fra Sentrum til Laksevåg. Dette innebærer forlengelse av linjen med 5,5 kilometer, med parallelle linjer, kommer det frem i en anbudsutlysning.
Prosjektet skal gjøre bruk av ladbare hybridbusser med batteridrift, og ikke utelukkende busser avhengig av kontaktledning (KL).
Linjen vil bli etablert langs eksisterende veinett, hvorav cirka 4,5 km etableres med KL-nett i begge retninger.
For den resterende ene kilometeren i sentrum vil bussene benytte batterireserve om bord.
Prosjektet vil ifølge anbudsutlysningen omfatte design, forsyning, installasjon, testing og igangsettelse av alt nødvendig utstyr for et KL-system og tre likeretterstasjoner for strømforsyning, inkludert all tilhørende kabling.