-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Bilskadereparatør
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
El-varebil med assistent
Amerikanske Workhorse Group, som akkurat nå konkurrerer om å levere elektrifiserte drivlinjer for US Post, har nettopp vist en ny el-varebil. Med en flygende assistent.

Vi har vært borti Workhorse før. Da viste de en pickup, basert på en kjent konstruksjon, men med deres egen el-drift. Med 2 ganger 460 hk. hørtes det ut som den hadde nok i den avdelingen.
De har lang erfaring i å bygge om biler til en eller annen form for elektrifisert drift, men deres nyeste innslag N-Gen kaller de den, ser ikke ut som den er bygget om fra noe som helst – den ser ut som den er ny bra bunnen av.
Foreløpig er den fattig på tekniske informasjoner, men det dreier seg om en batterielektrisk varebil, spesialbygget for den siste kilometeren. Lavt gulv i varekassen gir både maksimalt volum og muligheter for sjåføren til å bevege seg rundt der inne.
Den har drift på alle hjulene – kanskje en motor på hver aksel slik pickupen hadde? – og har en ren el-rekkevidde på 150 km. Dessuten har den en fossil rekkeviddeforlenger, dersom det skulle være nødvendig.
Og den kan også utstyres med selskapets egenutviklede autonome drone – Horsefly heter den – som kan få pakken frem det aller siste strekket.
Også denne gangen jobber de sammen med logistikk-giganten Ryder. Sammen skal de sette inn en liten flåte av N-Gen biler i San Fransisco-området – hver av bilene skal levere inntil 200 pakker hver dag.
Men Workhorse presiserer at denne bilen også er velegnet for andre oppgaver. Både som ambulanse, håndverkerbil og alt mellom.
De sa at pickupen skulle i produksjon omtrent på denne tiden. Noen dato for større produksjon av varebilen er ikke antydet.