-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Seks elbusser fra Volvo til Drammen
Volvo Buss har fått en bestilling på seks elbusser av modellen Volvo 7900 Electric fra Brakar i Drammen.
Det skjer etter at kollektivtrafikkselskapet Brakar i Drammen valgte å kansellere sin avtale med den nederlandske elbusprodusenten Ebusco.
Ifølge Bussmagasinet er bakgrunnen at det oppsto tekniske komplikasjoner rundt samspill mellom buss og ladeinfrastruktur.
Nå har Brakar altså bestilt 6 elbusser fra Volvo Buss, og bussjef Svenn-Åge Løkken (bildet). Bussene skal leveres i januar 2019 og brukes på linje 51 mellom Drammen og Mjøndalen, opplyser Volvo i en pressemelding.
Elbussene selges som en komplett, nøkkelferdig løsning, hvor Volvo tar hånd om alt vedlikehold av både kjøretøy og batterier til en fast månedspris.
Bussene kan hurtiglades med såkalt «opportunity charging», via ladestolper ved busstoppene. Ladestasjonene, som leveres av Siemens, er allerede på plass. De er basert på det åpne grensesnittet «OppCharge», noe som innebærer at de også kan brukes av elektriske busser fra andre produsenter.
Bussene kommer til å gå på fornybar energi. Energiforbruket for Volvos elbusser er cirka 80 prosent lavere enn for tilsvarende dieselbusser.
Volvos elektriske busser er tidligere solgt til blant annet Trondheim, Malmö, Luxemburg, Harrogate i England og InoWroclaw i Polen.