-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Hvor langt kommer de på en tank?
Hvor langt kan en pickup på nesten to tonn kjøre på en tank drivstoff? Det vil Isuzu-importør RSA finne ut av.

Isuzu D-Max ble i april lansert i en fornyet utgave. Pickupen har nå blant annet Isuzus egenutviklede moderne Euro6 dieselmotor, som ikke har behov for Adblue-tilsetning.
– Nå ønsker vi å finne ut hvor langt nordover i Norge vi klarer å komme med denne bilen på kun én drivstofftank, forteller salgssjef for Isuzu i Norge, Steinar Dokken, til YrkesBil.no.
I midten av september starter han og kollegene ferden fra Oslo, med full dieseltank, og setter kursen nordover.
– Vi ønsker å teste hvor langt bilen klarer å kjøre på langkjøring. En pickup som normalt kan trekke tilhengere på opptil 3,5 tonn og har en tillatt nyttelast på over ett tonn forbinder nok mange med et litt høyt drivstofforbruk. Vi ønsker derfor å teste ut hva Isuzus moderne motor kan klare, fortsetter Dokken.
Importøren er ikke snauere enn at de har laget en tippekonkurranse ut av stuntet, og inviterer på sin nettside hvem som helst til å gjette hvor langt de kommer.
– Den som tipper riktig eller nærmest vinner en helt ny Isuzu D-Max, forteller Dokken.