-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Nå kan du sove i G-serien også
Scania utvider hytteprogrammet med sovehytter i G-serien.

I fjor introduserte Scania hytteseriene R20 og S20, sovehytter med hovedfokus på langtransport og kunder som krever optimal plass og god bokvalitet.
Nå åpner Scania for å bestille G20 med lavt, normalt eller høyt tak, til fordel for kunder som for eksempel av hensyn til vekt, høyde eller kostnadsgrunner må, eller foretrekker et all-round førerhus lavere montert på understellet.
Tre takhøyder
G20 hytta tilbys med tre forskjellige takhøyder; lav, normal og høy (HighLine).
Sammenlignet med G-varianten av PGR-serien har takhøyden blitt justert i to tilfeller av tre: det lave taket holder samme høyde som før, til fordel for, for eksempel, biltransportører og andre påbygg-typer der du kanskje trenger å ha last over førerhuset. Imidlertid er den indre dimensjon av normaltaket økt med 10 cm, og i HighLine er den indre ståhøyden nå 16 centimeter høyere enn før.
G20-hytter kan, akkurat som de større sovehyttene, velges i flere forskjellige konfigurasjoner og være utstyrt med en rekke alternativer og tilbehør i form av egenskaper som komfort, lagring og sikkerhet. Oppbevaringsrom skal være betydelig forbedret, hovedsakelig takket være ny takhøyde, som frigjør rom både i fram- og bakkant av hytta selv med normaltaket. Med G20 er det plass til en komfortabel seng med mulighet for både lagring og kjøleskap under, i ulike kombinasjoner.
Økt sikkerhet
Scanias hytter kan nå også bli utstyrt med Night Lock, en solid mekanisk arm som skal gjøre det fysisk umulig for en inntrenger ubemerket å åpne hytta når sjåføren har sin hvile.
– Vi vet at en mekanisk innbruddsikker lås er forespurt og at det øker sikkerheten, sier Björn Fahlström Vice President, Product Management i Scania.