-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Godt år for VW-Nytte
477.000 biler i fjor. Aldri har VW Nutzfahrzeuge hatt en så stor produksjon.

I forhold til 2015 produserte Volkswagen 2,7 prosent flere varebiler i fjor. T6 endte på 500 enheter under 200.000. De aller fleste ble bygget «hjemme» i Hannover – bare 26.600 kom foreløpig fra fabrikken i Poznan.
Siden T6 kom ny midt på 2015, har det vært produsert mer enn 250.000 av den i Hannover. Fabrikken feiret forresten sin 60-års dag i fjor.
Derimot ble det et solid antall Caddyer fra fabrikken i Polen. 158.598 biler trillet av båndet i denne fabrikken som kom i gang i 1993. Tallet var en ny rekord for denne fabrikken.
Poznan bygger ikke annet enn Caddyer, men i den nye fabrikken i Wresnia (også Polen) begynner Crafter nå å trille av båndet. I Hannover er det T-serien man konsentrerer seg om sammen med Amarok.
Men Amaroken blir også fortsatt bygget i Pacheco, Argentinia, på oppdrag fra Volkswagen Nutzfahrzeuge.
I dag beskjeftiger VW nyttekjøretøy til sammen 21.000 personer.