-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Renault inntar pickupmarkedet
Med nye Alaskan vil Renault kjempe i segmentet for de røffeste nyttekjøretøyene.
Renault vil ta nyttebiler på alvor, og varebiler er en viktig komponent i importørens ambisiøse vekstplaner i Norge.
For å lykkes trenger merket å være representert i alle de lette nyttesegmentene, og det er derfor de nå lanserer pickupen Alaskan.
Franske Renault og japanske Nissan er gamle samarbeidspartnere, så det er ingen overraskelse at Alaskan er så godt som identisk med nye Nissan NP300 Navara, om en ser bort fra noen designdetaljer i fronten og bakparten, samt noen interiørdetaljer.
Det betyr blant annet at nyttelasten passerer den magiske ett-tonns grensen, samtidig som den tillatte tilhengervekten er på hele 3,5 tonn.
Under panseret finner vi en helt ny 2,3 liters dCi-motor med to turboer. Denne er tilgjengelig i to varianter hos Nissan: En med 160 hestekrefter og en med 190 hestekrefter, og henholdsvis 403 og 450 Newtonmeter. Om Renault vil tilby akkurat de to samme variantene vites ikke ennå.