-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Renault Trucks får Volvo-hjelp
Her kommer gode nyheter for alle som kjører Renaults lastebiler i Norge
NÆRINGSLIV: Volvo Group eier som kjent Renault.
Det var ikke til fordel for det franske merket under forrige Volvo-sjef, Leif Johansson.
Men noe av det aller første Olof Persson signaliserte da han overtok for et drøyt år siden, var å ta en gjennomgang av måten å selge lastebiler på.
I bortimot klartekst ville han gi Renault vesentlig bedre betingelser.
I samme kjede
Nå synes det allerde å gi resultater:
- Dagens salg- og servicenettverk er separate nettverk for Volvo og Renault, skriver Volvo i en pressemelding, og forteller at i land hvor begge merkene har en betydelig markedsposisjon, der vil dagens ordning forbli den samme.
- Men på markeder som i Norden, hvor bare den ene merkevaren har en sterk markedsandel, eller i markeder hvor begge merkene har lite tilstedeværelse, ser Volvo-konsernet muligheter til å integrere distribusjonssystemet til begge varemerkene. Dette gir kunden fordeler, eksempelvis et enda sterkere nettverk og et bredere tilbud fra et og samme salgsforetak.
- Dette vil vi øke kvaliteten på tjenestene for våre kunder, forbedre servicetilgangen og utvikle begge merkene til sitt fulle potensial, sier Hans Börjesson, leder for Volvo Group Trucks i Norden.
Ny lederkabal
For nye strukturer kommer selvsagt ikke uten nye sjefer:
· Hans Börjesson blir ansvarlig for Volvo Group Trucks Nordic.
· Guillaume Zimmermann, tidligere nordenansvarlig for Renault Trucks, blir ansvarlig for Commercial Trucks Renault, innen Volvo Group Trucks Nordic.
· I Norge blir administrerende direktør Erik Engelien ansvarlig for den felles virksomheten, Volvo Group Trucks.
Kan hende uten sammenheng for øvrig, men samtidig har sjefen for Renault Trucks, Heinz Löw, har besluttet å forlate Volvo Group. Bernard Modat, Renault Trucks Global Brand Senior Vice President, er tiltrådt som fungerende Vice President for Renault Trucks, inntil en avløser er funnet.