-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Elektrisk Nissan varebil fra Spania
Bilen skal produseres i Spania, og skal være på markedet om ett år eller så.
Det er som ventet den litt spesielle NV200 som kommer med betegnelsen e-NV200.
Nissan har allerede høy elektrisk kred med personbilen Leaf i Golf-klassen, som har herjet bussfilene i Norge en god stund nå.
NV200 har litt annen fasong og konsept enn sine nærmeste konkurrenter, men hører til i «Caddy»-segmentet.
Les YrkesBil-test av NV200 her
Som el-bil vil NV200 først og fremst konkurrere med elektriske Renault Kangoo, som er ventet til Norge i høst.
Bilen konkurrerer selvsagt også med Fords elektriske Connect, som var først på markedet i Norge.
El-Connect har imidlertid en noe usikker framtid ettersom selskapet som lager bilen (Azure Dynamics) for tiden er under konkursbeskyttelse.
Nissan har investert 100 millioner euro i Spania, og bilen betyr en tilvekst av 700 arbeidsplasser ved fabrikken i Barcelona. Det er ganske sikkert ganske kjærkomment akkurat nå.
Nissan lover samme lastekapasitet som en standard NV200 – og klasseledende driftskostnader. e-NV200 bruker komponenter fra Leaf, og Nissan lover samme kjørelengde og ytelse.
Og lansering skal skje i «fiskalåret 2013». I verste fall kan det altså bli 2014 før vi ser bilen.