-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Se den nye Mercedesen
I løpet av kort tid lanserer Mercedes en helt ny lastebil. Antos er navnet. Se de første bildene.
I øyeblikket triller bilene rundt i Stuttgart full av kamuflasje, men det dreier seg altså om heavy duty-biler til distribusjon for kortdistanser.
Her vil det nødvendigvis kunne være store besparelser å hente på gjennomtenkt ergonomi og bevegelsesmønster inn og ut av bilen.
Men også med tanke på vekt og påbygg ligger det store utviklingsmuligheter i en slik bil.
Utvendig er Antos selvsagt designet som del av familien, men med 2,30-bredde på førerhusene signaliserer bruksområdet seg selv.
Akselavstander strekker seg fra 2,7 til 6,7 meter.
I motorrommet sitter selvsagt den nye generasjonen Euro-6-motorer, og med en ytelsesrekke på hele 13 varianter.
Det starter på 238 hester og ender på 510 – som jo foreløpig også er største motoren i Actros. Alle er utstyrt med automatisert girkasse, Powershift som det heter hos Mercedes.
Bilen avdukes i sin helhet på den store nyttekjøretøymessen IAA i Hannover i september.
Poenget med den nye bilen er å skreddersy egenskapene akkurat for de helt spesifikke utfordringene knyttet til distribusjon innen kortdistanse.