-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny Transit , ny standard
Ford dropper sannsynligvis bakhjulsdriften når nye Transit kommer for salg i løpet av året.
Under årets nyttekjøretøyutstilling i Birmingham, England, skal Ford endelig vise frem nye Transit. Ikke overraskende er den veldig lik Tourneo-konseptet fra tidligere i år.
Med designelementer basert på Kinetic Design-tanken til Ford, passer den fint inn sammen med Mondeo og Focus i produktrekken.
Tre motorer vil være tilgjengelig fra begynnelsen. Alle er Duratorq dieselmotorer på 2,2 liter, men effektuttaket vil variere fra 100, via 125 og opp til 155 hestekrefter.
To lengder blir det også mulig å velge mellom, kort (4,97 meter lang) og lang (5,34 meter lang).
6-trinns manuell girkasse er standard på alle motorvalgene. Ford opplyser foreløpig ikke om nye Transit blir å få med for-, bak- eller firehjulsdrift som dagens modell, men mye tyder på at forhjulsdrfit blir standard i Europa.
Ford hevder de setter ny standard i klassen på lasteplass og kjøreegenskaper, og selv den korte utgaven skal kunne frakte tre Euro-paller lastet opp til minst én meters høyde.
Nye Transit vil få en nyttelast på mellom 600 og 1400 kilo, avhengig av modellvalg. Større Transit-utgaver, med høyere nyttelast, vil lanseres senere i år.
En rekke sikkerhets- og komfortutstyr vil også være tilgjengelig, som blant annet ryggekamera, filskiftvarsler og et nytt kommunikasjonssystem med stemmestyring for mobiltelefon og musikkanlegg.