-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Nissans digre NV400 nærmer seg
Den store kassebilen NV400 kommer etter alt å dømme på markedet i løpet av året.
NV400 er som rapportert tidligere et samarbeidsprosjekt med Opel og Renault.
De største forskjellene fra de øvrige variantene er derfor først og fremst utvendig kosmetikk.
Det visuelle inntrykket er formet av Nissan Design Europe og sjefdesigner Atsushi Maeda. Og det Maeda har fått anledning til å spille på, er panser, grill og frontlykter
- Panserlinjen er vesentlig høyere enn på søsterbilene, opplyser Maeda i en pressemelding fra engelske Nissan.
Ikke skrekkelig mye altså, men antagelig nok til at trofaste Nissan-kunder lengter etter bilen som fyller tomrommet over den forholdsvis lille NV 200.
NV400 ble første gang - og uhyre diskret - lansert på IAA i Hannover i september i fjor. Nå ventes det at den kommer på veien i England mot slutten av 2011 - og kanskje Norge også?
Les hhv. test og prøvekjøring av søstrene her:
Og les om to av de andre hardeste nye konkurrentene her