-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Mazdas nye allrounder
Mazda BT-50 har vært en trofast arbeidskamerat for mange håndverkere og andre med behov for en pickup. Nå står nye målgrupper for tur.
Med kul design og økt komfort prøver Mazda å tiltrekke seg flere private brukere når neste generasjon BT-50 pickup nærmere seg produksjonsstadiet.
De definerer bilen som en ”Active Lifestyle Vehicle” og håper å beholde sine eksisterende kunder samtidig som de appellerer til nye målgrupper: Familier med en aktiv livsstil.
Ovenfor kunder i Europa skal BT-50 presenteres som den perfekte bilen for utendørs fritidsaktiviteter. Derfor har den fått en design som er mer attraktiv enn forgjengeren, mens interiør og komfort er løftet til et høyere nivå.
Og selvsagt får den også en dose Zoom-Zoom – Mazdas begrep for kjøreglede.
Noen av designelementene som benyttes i BT-50 kjenner vi igjen fra Minagi Concept som vi møtte i Genève, og Shinari, første konseptbil med Mazdas nye KODO designspråk.
SE: Minagi Concept
SE OGSÅ: Shinari Concept
Foreløpig er Mazdas informasjon sparsom med hensyn til praktiske og tekniske egenskaper, Men de bør i alle fall ta en titt på Volkswagen Amarok som er en ny målestokk i dette segmentet.