-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Bilskadereparatør
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Skandinavisk angrep på kabotasjereglene
Lastebileierorganisasjonene i Sverige, Danmark og Norge gjør nå felles front mot EU-regler. – Kabotasje har gått ut over fri og rettferdig konkurranse.

Det skriver danske DTL, svenske SÅ og norske NLF i et felles brev til EUs transportkommissær Siim Kallas, melder danske Lastbil Magasinet i dag.
Hovedkravet i brevet er at de nåværende kabotasjereglene – som tillater en transportør å påta seg tre innenriks oppdrag innen en uke i et annet land omfattet av avtaleverket - må gjennomgås på nytt med nytt perspektiv.
- Regelverket bør i større grad ta hensyn til arbeidsmarkedsfaktorer som lønn, arbeidsvilkår og sosiale forhold. Hittil har reglene kun vært bunnet i regulering av markedsadgang, påpeker adm. dir. Erik Østergaard i danske DTL.
- Den nåværende kabotasje trafikken har gått ut over fri og rettferdig konkurranse.
I brevet tar organisasjonene opp ytterligere to forhold:
* øket adgang for bruk av de lange modulvogntogene, da EU-landenes forskjellige regelverk gjør det umulig å få utnyttet konseptet til transport mellom landene
* øket og mer enhetlig kontroll med lastebilbransjen i de forskjellige landene, da dagens forskjellige regeltolkninger er sterkt konkurransevridende.