-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Citroens komplette arbeidsbil
Det artige med bilmesser er å oppdage utallige varianter som ikke kommer til Norge. Her en skreddersydd utgave av Citroen Jumpy i Limited Edition.
Den fine kassebilen Jumpy fra Citroen lever et litt anonymt liv i Hiace/Transporter-segmentet.
Bilen deler forøvrig kropp med både Peugeot Expert og Fiat Scudo (og trekløveret ble Van of the year i 2007, klikk her). Bilen fikk sist oppgradering i 2007.
På Genevemessen står den imidlertid i en ferdigpimpet utgave av håndverkerens drøm: Limited Edition.
Bare 200 eksemplarer skal lages av bilen, basert på HDi 90 manuell L1H1 1000. Og utstyret den kommer med er:
Takbøyler, sklisikkert vareromsgulv, polypropylen beskyttelse av vareromsvegger, tåkelys foran, stål vareromsvegg og ”Arctic Steel” metallik lakk.
Dette er for såvidt ikke veldig imponerende, når vi vet at norske varebilimportører gjerne baker inn dette som standardutstyr. Norske varebilkjøpere er et hakk mer kresne enn resten av Europa.
Se også lanseringskalender 2011 varebiler!
Men det gir utslag i prisen. I England koster bilen 16,385 pund, eller 150.000 kroner, eks. mva. Til sammenlikning er startprisen for en Jumpy i Norge ca. 180.000 kroner eks. mva.
Se ALLE nyhetene fra Geneve her.