-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny Scania-motor til Norge
Scania introduserer sin biogassmotor for det norske markedet, på bildene i distribusjonsbilen P310 med skap.
9,3-litersmotoren med fem sylindre er basert på en diesel grunnstamme, men er bygget om med tennplugger for å få fyr på gassen.
Gassen oppbevares i 8 composittanker på total 640 liter. Disse sitter bak ”skapdekslene” bak forhjulene og foran sideunderkjørings-hinderne.
Motoren kommer kun som 9,3-liter, men i to ytelser, enten 275 hk/1100 Newtonmeter eller 310 hk/1250 Newton.
- Det er en bil som vi tror vil være av interesse i distribusjon ettersom biogasstilgangen bedres i norske byer, sier Tom Ola Bjerkestuen i Scania (bildet).
Bilen kan selvsagt også gå på på mer utbredt CNG, som gjør at man ikke nødvendigvis trenger vente til biogassen er klar.